2010年7月14日星期三

[[曾经v.s.现在]]

“曾经”果然影响着“现在”。


我的'曾经“与你的”曾经“都在无形中影响着我们。


两人过去的”伤痛”不停地扰乱着我们。


因“曾经", 我们都无法完全信任对方。


嘴里说相信,心里却带有一丝怀疑。


不停地吵架,让两人都感到厌烦。


吵架,也深深地伤害了对方。


我心淌着血,眼角遗留着泪痕。


眼泪记载了我们不愉快地回忆。


"Past" influence on "Now".


We are getting hurt from our "past”.


We couldn't believe in each other completely as our "past".


Fight is annoying us.


Fight let us hurt each other.




忘掉”曾经' 吧!


为何要为“曾经”而烦恼与忧虑?


我们要的是未来,不是吗?


为何为了“曾经”我们伤害了对方?


初恋是最深刻的,但却不是真爱。


而如今,是真爱吗?


我衷心地希望是

Forget our "past"!


We want our future.We don't need confuse on all this matter.


 We just let the "past" passed away.


First love is depth , but it 's not true love.


It might be a true love now?


I don't know , but I hope that you and me are the right one of each other.




为何自己总是害怕?


安全感?!你该回到我身边了。


“曾经”,就让它过去。


这句话,是我对自己说。


何必太执着?


这是问自己的。


"Past" just let it passed.


This is the sentence I keep telling myself.


Why don't I just forget it?


I keep asking myself.





突然,我想通了。


你的”曾经“,我何必妒忌。


我有的,是现在的你。


而以后的你,也会是我的。= )

Suddenly, I figure out the result.


That's your "past" , Why do I need to be jealous?


Now you are mine!


In the future , You will be mine too.




你的未来都会是我的!

你愿意吗?

You future will be mine, do you willing?









P/S: 14/7/2010(Tuesday), You forgot your "forever" , Where are your forever? Where are our forever?=(

没有评论: