2010年6月14日星期一

[[Tears with darkness]]





望向车窗,我看见了自己。
我望着自己那双载满了眼泪的眼睛,下一刻,眼泪就不停地划过面颊。
我逼着自己,把眼泪停下,但它却不听我的呼唤 。
所以,我利用黑暗,隐藏了我的眼泪。
眼泪的落下,代表着我的心淌着血。
我的双眼失去了焦点,因为都被泪水模糊了我的视线。
在路程中,我拼命压抑着哭的冲动,但是眼泪一直落下。
我压低我的声量,不让任何人发现我的眼泪。
黑暗,就是我最天然的保护。




哭找回了我,笑离我而去。
坏心情缠上了我,好心情消失了。
何时,一切才要恢复正常呢?
我很害怕,害怕自己永远恢复不来了。
对不起,我自己。
我还是无法不哭,我还是爱哭。
我真的很怕自己坚持不下去。



Look to the car's window,I saw myself.I looked at the pair of eyes of me filled with tears, and the next moment ,the tears kept across my cheek.I forced myself to stop the tears,but it doesn't listen to my call.Therefore,I use the darkness to hide my tears.Tears fall ,represents my heart dripping with blood.My eyes lost focus,because the tears are blurring my vision.In  the distance,I desperately suppressed the urge to cry,but tears kept falling.I lowered my volumn to prevent any person who finds my tears.


Darkness is my most natural protection.


The cry retrieve me,but laugh go away from me.I got entangled in a bad mood, but good mood has disappeared.When? All was to resume normal?I was afraid ,afraid of my recovery is not coming forever.


Sorry to my own.I still can't not to cry, I still cry.


I really afraid of I can't insist on .

没有评论: